das952 Svart 5.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 glalaks skrev for 11 timer siden: Brukes trimmen på motor "riktig"? Er motoren trimmet så langt ut det går før motoren slipper? Ligger den fortsatt på nesa? jeg hadde skibsplast 655 som også er litt framtung. Ble litt bedre med solas hr titan stålpropell.. føltes hvertfall sånn. Kunne trimme motor en del mer ut med den.. Det spørs definisjonen av riktig, men jeg tilter så høyt jeg kan før jeg merker at motoren sliter, også går jeg litt ned for at nesen ikke skal sprette for mye. Det jeg merker det best på er jo når man putrer bortover, så spørs om man skal lage for mye drama rundt det. I tillegg får jeg ikke helt ytelsen jeg forventer å få med 200HK på den i forhold til hva jeg har hørt andre får. Samt at det spruter mer vann over dekk i sjø enn hva jeg hadde forventet (mulig det er litt dårlig kaptein 🙈) Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 6.August.2024 Link til dette innlegget Svart 6.August.2024 Nå er vel d66 en påhengsmotorutgave av d68 som ble levert med innenbords. De glemte vel at motorene på d68 veier mer. Sitér dette innlegget Link to post
das952 Svart 8.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2024 Bigdrago skrev On 6.8.2024 at 12.41: Nå er vel d66 en påhengsmotorutgave av d68 som ble levert med innenbords. De glemte vel at motorene på d68 veier mer. Aner ikke hvor stor forskjell eller likheter det er på de, men håper jo det er tatt hensyn til. Har ikke hørt så mange andre med den samme problemstillingen, evnt om de ikke tenker over det? Så kan være at det er noe veldig rart i min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.