GSEuser Startet 2.August.2024 Link til dette innlegget Startet 2.August.2024 Ser de har marina på campingen. Andre alternativer? Arendal så jeg var dyr... Eydehavn? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.August.2024 Link til dette innlegget Svart 2.August.2024 Eydehavn er nok det rimeligste alternativet. Du har også marex servicesenter på Hasseltangen. Det er rimeligere på Nidelv, en hva tilfelle er i Arendal Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
GSEuser Svart 2.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2024 Flott, takk for svar👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 2.August.2024 Link til dette innlegget Svart 2.August.2024 Bjørn Løvjomås skrev for 1 time siden: Eydehavn er nok det rimeligste alternativet. Eydehavn har hvertfall hatt bra priser på bensin i endel år, så jeg har nok handlet et par tusen liter bensin der. I år har jeg bare handlet 15 liter der, for jeg har gått over til 98 oktan, og det har de ikke (men jeg var redd for å gå tom, så derfor fylte jeg 15 liter bensin med bioetanol). Fylte 100 liter 98 oktan tidlig i uka i Arendal ved politibåten. Skulle fylle 60 liter på Tanken i Grimstad for 2 dager siden, men der hadde de sluttet med 98 oktan, så da vet jeg ikke om noen med 98 nær sjøen i Grimstad lenger om sommeren (salgslaget har 98 om høsten og vinteren). Ellers har jeg i det siste fylt endel 98 i Sagesund og Hagevik, begge i Tvedestrandområdet. Diesel fyller jeg kun på bilen. Hadde drivstoffappen før, men den streiket ifjor sommer for meg etter jeg la inn endring på at automaten på circle K på krøgenes ikke har 98 oktan. Trodde ikke de hadde det, men så en et døgn gammel prisoppdatering på 98 oktan og dro dit med bil med kanner for å fylle, og der var ingenn98 oktan. Korrigerte dette i drivstoffappen. Litt senere lå det igjen inne at de hadde 98 oktan, og en enda ferskere prisopdatering på 98 oktan. Jeg har vært bortom de senere også og sjekket og de har ikke 98 oktan. Så fikk jeg ikke logget inn der mer, akkurat som om jeg dkulle ha blitt utestengt for å oppdatere hva som ikke finnes, så begynner jo å forstå hvorfor mange ikke legger inn endringer. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.August.2024 Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Jeg betalte 16,90 per liter diesel på Hasseltangen sist. Det var for ca 2 uker siden. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
GSEuser Svart 3.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Fylte på campingen nå 17.69,- Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 3.August.2024 Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Ser ut som vi ikke skal klage her i Ryfylke. Har jo fått diesel til 14:49-14:99 hele sommeren her. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
19 fot Svart 3.August.2024 Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 19 fot skrev On 2.8.2024 at 13.10: Fylte 100 liter 98 oktan tidlig i uka i Arendal ved politibåten. Lørdag var det visst, for nøyaktig ei uke siden. Og idag svingte jeg igjen inn og fortøyde der for å fylle ca 50 liter, men da stod det oppslag der om at de var tom for 98 oktan og hadde fylt tanken med 95 oktan og forhåpentligvis hadde det igjen om noen dager, uten at skiltet var datert. Jeg har sett endel stasjoner som bytter mellom 95 og 98, så hvordan er rutinene da? Tømmer man tanken fullstendig eller blir det ei stund solgt et blandingsprodukt, og blir kundene gjort oppmerksom på det så de kan handle et sted de har det man ønsker å fylle? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 3.August.2024 Link til dette innlegget Svart 3.August.2024 Bilen som kommer å fyller tanken, gir faen i hva som er fra før. Bilen har ikke mulighet for å tømme/rense tank. Så her er det kun en mulighet, alt så blandet bensin. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.