girlfishtoo Startet 3.August Del på Facebook Startet 3.August Hei :-) jeg ønsker en stangholder til min Pioner 14, men jeg har ikke lyst å skru i selve rekka på båten. Vi har ikke metallrekke på vår båt. Finnes det noen som har en god ide, eller erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 3.August Del på Facebook Svart 3.August Om du ikke har motor på båten, kan du kanskje feste i motorplata. Alternativt kan det kanskje skrus fast i toftene? Ellers finnes det stangholdere til å lime fast på packraft og gummibåt mv., om om noe lar seg lime fast på en Pioner aner jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
girlfishtoo Svart 3.August Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August Takk for tilbakemelding. Jeg har motor på båten. Tenkte på noe som evt.kunne limes på, så vet du noe mer ang.navn/leverandør på den til Packraft? Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 3.August Del på Facebook Svart 3.August Titt på siden til skittfiske.no dem har stort utvalg av stangholder Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 3.August Del på Facebook Svart 3.August Et tilfeldig søk ga i alle fall treff på denne: https://fishking.no/products/stangholder-til-packraft Men om du får det limet til å sitte på en Pioner, vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 3.August Del på Facebook Svart 3.August Ville aldri stolt på en pålimt stangholder, 4 skruehull gjør ingen skade, har 17" Multi med mye tilbehør skrudd fast rundt omkring, etter en lang sommer er det aldri mer enn 2-3-4dl vann som renner ut når tappeplugg tas ut før vinterlager. Sitér dette innlegget Link to post
girlfishtoo Svart 3.August Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August TåT skrev for 6 timer siden: Et tilfeldig søk ga i alle fall treff på denne: https://fishking.no/products/stangholder-til-packraft Men om du får det limet til å sitte på en Pioner, vet jeg ikke. Ok, takk for tilbakemelding Sitér dette innlegget Link to post
girlfishtoo Svart 3.August Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August Rune.f skrev for 1 time siden: Ville aldri stolt på en pålimt stangholder, 4 skruehull gjør ingen skade, har 17" Multi med mye tilbehør skrudd fast rundt omkring, etter en lang sommer er det aldri mer enn 2-3-4dl vann som renner ut når tappeplugg tas ut før vinterlager. Takk for info👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.