Nupis Startet 4.August.2024 Link til dette innlegget Startet 4.August.2024 Jeg har en 1999 modell evinrude 50 hk som ikke ladder lenger, hva kan vere galt? Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 4.August.2024 Link til dette innlegget Svart 4.August.2024 Og hvordan vet du at den ikke lader lenger? Dårlig batteri? Trenger litt mer info. Sitér dette innlegget Link to post
Nupis Svart 4.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2024 Jeg har mål volt på batteriet før jeg starter og etter jeg har startet motoren forandrer volten seg ikke Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Har du økt turtallet når du måler. De lader ikke noe særlig på tomgang. Sitér dette innlegget Link to post
Nupis Svart 7.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Ja, uten økning på volt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.