Sinvano Startet 4.August.2024 Link til dette innlegget Startet 4.August.2024 Hei Har anskaffet det jeg mener er en Skibsplast 460? Er det noen som har hatt en slik eller har informasjon om denne type båt? Har den dobbelbunn eller er den skumbelagt, når jeg står i dørken og gynger så hører jeg skvulpelyder. Det er jo ingen luke eller noe som jeg har funnet. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellberg Svart 9.November Link til dette innlegget Svart 9.November Uten at jeg kjenner spesikt denne så var det veldig vanlig med skum i dobbeltbunn. Alle båtene vi hadde når vi var yngre skjært vi av inner bunnen og fjernet skummet, og da må du forsterke litt. Var som du beskriver, gynget og en hører gjerne litt surkle lyder. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.November Link til dette innlegget Svart 9.November tekniske data for skibsplast modellene finner du her: https://www.din-båt.com/skibsplast-modeller Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.