Engers Startet 5.August.2024 Link til dette innlegget Startet 5.August.2024 Jeg har en Bavaria 33 Sport fra 2008. Jeg har lyst til å bytte ut alle lyspærene innvendig med LED pærer. Noen her som vet hva som passer i denne båten? Jeg vet at i alle spot lampene nede i båten er det en sokkel som visstnok heter G4. ( to pinner ) Men diameteren i lampene er ikke så stor, så jeg er usikker på hva som passer. I de to lampene i targabøylen, er det en metallsokkel som på en baklyspære el.l. på en eldre bil. Vet ikke hva denne sokkelen heter, men den er 1-polet. Det er ikke så voldsomt god høyde til pære, så usikker på hva som passer der også. Om noen her inne med tilsvarende båt har byttet disse pærene, vil jeg veldig gjerne vite hvilke typer pære dere har benyttet. Sitér dette innlegget Link to post
trydis Svart 5.August.2024 Link til dette innlegget Svart 5.August.2024 Jeg kjøpte disse til min Bavaria 27 Sport (2008) for et par år siden: https://www.sparelys.no/12v-g4-sidepinner-1-5w-9-smd2835-led-paere-varmhvit. Noe trangt, men har fungert fint. Gjelder spotlampene nede i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.