Øystein Anfinsen Startet 6.August.2024 Link til dette innlegget Startet 6.August.2024 Jeg tar normalt service på motor og drev selv. Til våren ønsker jeg å få en kvalifisert service på min gamle VP KAD 44 med drev. Jeg har brukt Bjordal & Madsen ved noen anledninger, og har stort sett vært fornøyd med både kvalitet på arbeidet og kommunikasjonen både i forkant og underveis i jobben. Som med alt som har med båt å gjøre, har jeg alltid synes at prisen på jobbene har vært stive. Jeg ser at også Bergen Maritim er autorisert VP verksted. Disse har jeg ingen erfaring med, men har hørt at de kan være rimeligere. Er det noen som har erfaringer med disse, eller som har gode erfaringer med andre som er kvalifisert på Volvo Penta i Bergen og omegn? Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 6.August.2024 Link til dette innlegget Svart 6.August.2024 Kan anbefale Bergen Maritim ja. Har brukt de i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.