skoglund Startet 7.August.2024 Link til dette innlegget Startet 7.August.2024 Har rotet bort min propellerkon og den innerste avstandsskiva/koppen. Noen som har liggende, eller vet hvem jeg skal kontakte? Sitér dette innlegget Link to post
sveinen Svart 7.August.2024 Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Har liggende en kon + skive fra et dp-e. Kan ikke finne noe delenr., men kan legge ut et bilde. Sitér dette innlegget Link to post
skoglund Svart 7.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Er det noe du kan selge, evt ka du skal ha for dette Sitér dette innlegget Link to post
sveinen Svart 7.August.2024 Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Selger gjerne, men aner ikke evt pris. Er en brukt del, så den blir ikke dyr. Kan vi sende PM på dette forumet? Sitér dette innlegget Link to post
skoglund Svart 7.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Usikker om vi kan det,men er vel greit å ta det på sms/ telefon ( 930 32022 ) Sitér dette innlegget Link to post
skoglund Svart 7.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Har du noe mer fra nedre del av DPE drevet, ute etter avstandskappa mellom drevet og innerste propell Sitér dette innlegget Link to post
sveinen Svart 7.August.2024 Link til dette innlegget Svart 7.August.2024 Nei, dessverre. Det du ser på bildet er det jeg har. Har forresten sendt PM. Sitér dette innlegget Link to post
skoglund Svart 8.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2024 Sendte dæ en Sms, håper du fikk den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.