valvolainen Startet 16.August.2024 Link til dette innlegget Startet 16.August.2024 Jeg har en evo2 og trenger en enhet til. Har veldig lyst til og kjøpe en ny evo3s, så er i alle fall veien fremover sikret om evo2'en skulle ta kvelden. Kan disse kobles sammen og utnytte funksjoner på tvers? eller er det for stort gap? Primært ønsker jeg og kunne se samme rute på begge enheter, når jeg kobler til en svinger hadde det og vært praktisk og se bunnforhold på begge. Ser begge har komposittkamerainngang, om jeg kobler til et komposittkamera, vil dette også kunne deles? Radar overlay?(Ikke så viktig, ettersom 3s blir stående på fly, og der oppe er det stort sett fint vær og klare forhold) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 16.August.2024 Link til dette innlegget Svart 16.August.2024 Her tror jeg det går skeis. De har 2 forskjellige software versjoner, så dessverre. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
valvolainen Svart 16.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2024 Det høres dumt ut. Får prøve og finne ut hvor skillet går, de kjører samme os men med forskjellige major versjoner, det du tenker på? Eller er hele platformen forskjellig? Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 16.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2024 Kikket litt nå, 2 stopper på 18.3 ser det ut for, og 3s starter på 20.2 tror jeg. Kanskje spørre simrad, lite fysen på og bytte ut den store selv om den er gammel er det jo ikke noe galt med den. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 16.August.2024 Link til dette innlegget Svart 16.August.2024 Evo2 og Evo3S fungerer utmerket sammen når de er koblet via Ethernet (og gjerne NMEA 2000 i tillegg). Ruter deles ikke over nettverk for Simrad, men aktiv rute vil vises på begge skjermer. Radar, ekkolodd og kartbrikker deles og waypoints synkroniseres via Ethernet. For radar overlay må begge skjermer kobles til kompass via NMEA 2000. Kompositt video deles ikke over Ethernet for Simrad. Evo2 sw 18.3 er NOS61, NOS56 og nyere fungerer sammen med Evo3S med siste software, som er NOS68. Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 17.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2024 Se der ja, takk for veldig detaljert info😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.