__jallis__ Svart 19.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2024 Komodo skrev 31 minutter siden: Ehh, sponplate eller?? Ja, gikk på Monter og sa jeg skulle ha en vannbestandig plate og sa hva jeg skulle bruke den til og dette var det jeg fikk anbefalt... så får vi se om den må byttes ut med kryssfiner eller ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 19.August.2024 Link til dette innlegget Svart 19.August.2024 Komodo skrev 57 minutter siden: sponplate eller? Får i alle fall håpe det er impregnert sponplate beregnet for våtrom😅 Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 19.August.2024 Link til dette innlegget Svart 19.August.2024 quantumduck skrev for 6 timer siden: Lurer dog på om det er massivt under vannlinja? Trodde egentlig det var det også over. Noen som vet? Massivt fra 5 cm over vannlinja og ned. Aramid/kevlar i kollisjons sone i baug, massivt der hvor utstyr er festet, og der skrog-dekk er sammenføyd. Divinycell i skrog fra 5 cm over vannlinje og dekk, men kun som lukkede celler, så der hvor det er tatt ut hull i CNC fres, så er det ikke divinycell. Min båt har ingen verftsmonterte punkteringer av divinycell lommer som jeg har sett, men det var noen skruer som var skrudd inn i divinycell fra innsiden av norsk importør. Det er rettet opp i. Enig med @Komodo i at slike områder bør holdes lukket. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 21.August.2024 Link til dette innlegget Svart 21.August.2024 Seilars skrev On 19.8.2024 at 22.52: Enig med @Komodo i at slike områder bør holdes lukket. Det er nok lurt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.