Mastiff Svart 29.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2024 @TåT Hvor gammel er motoren,, og er det med 71-graders termostat? For i så fall er det vel ganske greit. Hvis det er 60-graders termostat, går den varmere enn termostaten tilsier, omtrent som min. Den går bare ikke fullt så høyt opp i temperaturen som min gjør. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 29.September.2024 Link til dette innlegget Svart 29.September.2024 Mastiff skrev 48 minutter siden: @TåT Hvor gammel er motoren,, og er det med 71-graders termostat? For i så fall er det vel ganske greit. Hvis det er 60-graders termostat, går den varmere enn termostaten tilsier, omtrent som min. Den går bare ikke fullt så høyt opp i temperaturen som min gjør. Det er en 2008 mod. Jeg vet ikke hva slags termostat det er og om den noen gang er byttet. Men ut ifra hva som står over her om termostater på eldre modeller, antar jeg det er snakk om en 71 graders. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 29.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2024 @TåT Det stemmer antakeligvis, ja. Da er de tallene ganske fornuftige, nokså lik dem jeg fikk med en 71-graders lånt av naboen. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 3.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2024 Da fikk jeg svar fra Boatparts, som sjekket bildene og tallene mine i den andre tråden om termostaten her, og de testet en av dem de hadde i hylla. Det ser ut til at det er sendt ut et parti med feilvare fra Recmar, så jeg får kreditert den. Så bestiller jeg en original fra Haugaland båtsenter, virker som om de har best pris på originaltermostater. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.