Skippern10 Startet 19.August Del på Facebook Startet 19.August Har en båt med 2 stk Volvo Penta KAD44. Instrumentbelysning for instrumentene på BB motor lyser ikke lenger. på SB motor er det i orden. Noen som har noen tips på hva som kan være feil? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 20.August Del på Facebook Svart 20.August Sikring? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Stormwatch Svart 20.August Del på Facebook Svart 20.August Fra manualen i Dokumentarkivet. 1=Lyspærer 11=Strømbryter. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.August Del på Facebook Svart 20.August Den lille svarte knappen på tenningslåsen din :-) Jeg mener den er instrumentlys av/på mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 21.August Del på Facebook Svart 21.August Den ene trykkbryteren ved nøkkel er test av alarmlyd og den andre er instrumentlys på/av som @Windy37GM skriver Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Skippern10 Svart 22.August Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August Windy37GM skrev On 20.8.2024 at 12.51: Den lille svarte knappen på tenningslåsen din :-) Jeg mener den er instrumentlys av/på mvh Windy37GM Takk. Det skal jeg prøve. Det er 4 sorte små knapper ved nøklene. Vet dere hva disse er til? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.August Del på Facebook Svart 23.August Som @Bellil sier, så er den ene til alarm/lyd test. En mener jeg er til instrumentlys. 2 motorer->4 knapper :-) Mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Skippern10 Svart 24.August Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August Klassisk brukerfeil. Det ble det lys når jeg trykket på knappen. Takk for hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.August Del på Facebook Svart 25.August Så flott!! Jeg har jo selvfølgelig aldri gjort samme feilen, men har en kamerat som har gjort det :-) mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bellil Svart 25.August Del på Facebook Svart 25.August Jøss. Har vi felles bekjente @Windy37GM Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.