anonymlurer Startet 22.August.2024 Link til dette innlegget Startet 22.August.2024 Hei har noen fysisk testet oppblåsbar redningsvester i vannet tenker da frivillig. Hva ble resultatet ble den helt hard. var den grei å svømme med. satt den fint plassert på kroppen. Osv tenker både positive og negative erfaringer ved testing. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.August.2024 Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Gjorde en test på Båtplassen-treffet i 2009: Funket helt fint den... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Ove T Svart 22.August.2024 Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Det saknas en viktig detalj på den västen, grenband Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 22.August.2024 Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Behagelig er de ikke, men holder deg flytene. Viktig med skrittstropp så du ikke risikerer å "falle gjennom" vesten. Vi valgte å gå tilbake til vanlige flytevester etter at jeg ved to anledninger har opplevd at automatikken ikke har virket. (manuell utløsning virket) Men stort sett vil de vel fungere. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
anonymlurer Svart 22.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Ove T skrev 1 minutt siden: Det saknas en viktig detalj på den västen, grenband Hälsningar Ove Enig Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 22.August.2024 Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Speiderne i Søgne brukte 10 000 sjøvettkroner på test av vester for noen år siden. Tror det ble rundt 40 tilfeldige vester den sommeren. Tror det ligger en tråd her om det, men hovedkonklusjonene var at mange-også nye- ikke virket fordi patronen ikke var skrudd helt inn. Videre var det flere i 8-13 års alder som fikk tildels alvorlige pusteproblemer pga vesten skviset halsen/foran munnen. Sitér dette innlegget Mons Link to post
anonymlurer Svart 22.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Høres ikke bra ut. Men bra at det ble avdekket i test og ikke i en nødsituasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 22.August.2024 Link til dette innlegget Svart 22.August.2024 Jeg testet min for to år siden med en utløser som var gått ut på dato. Virket hel fint den og, men litt ubehagelig da den var veldig stram på sidene av halsen. Men ikke vanskelig å svømme tilbake til båten med eller komme seg ombord igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.