Høidalen Startet 26.August.2024 Link til dette innlegget Startet 26.August.2024 Hei! Jeg har etter å ha sondert mange ulike båtmodeller falt ned på at Nimbus 29 Nova er perfekt for mitt bruk, som er kombinert havfiske og familieturer. Dessverre er det ikke veldig mange av disse på markedet for tiden og noen av båtene mangler badeplattform og/eller den avtagbare "aktersofaen" som rommer 3 personer. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i aktersofaen, enten originalt, eller uoriginalt som kan tilpasses? Samme gjelder den originale badeplattformen. Hilsen Atle Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 26.August.2024 Link til dette innlegget Svart 26.August.2024 Høidalen skrev for 4 timer siden: Hei! Jeg har etter å ha sondert mange ulike båtmodeller falt ned på at Nimbus 29 Nova er perfekt for mitt bruk, som er kombinert havfiske og familieturer. Dessverre er det ikke veldig mange av disse på markedet for tiden og noen av båtene mangler badeplattform og/eller den avtagbare "aktersofaen" som rommer 3 personer. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i aktersofaen, enten originalt, eller uoriginalt som kan tilpasses? Samme gjelder den originale badeplattformen. Hilsen Atle Skulle tro Nimbus i Sverige kan hjelpe deg ? Eller ta en tel til Norsk Nimbusforhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Høidalen Svart 26.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2024 Boatmad skrev 10 minutter siden: Eller ta en tel til Norsk Nimbusforhandler. Takk, jeg har kontaktet spareparts@nimbus.se, men fikk bare autosvar med henvisning til nettbutikken, hvor de selges kun deler til nyere modeller. Skal sjekke med norsk forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.August.2024 Link til dette innlegget Svart 26.August.2024 ring dem Nimbus utstyr og reservedeler 0046 31 726 77 02 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.