Jump to content

Utsettingsrampe for 20 fot båt på båthenger i Tønsbergområdet

wpk

Recommended Posts

Prøv båtrampe.no, interaktivt kart med oversikt over landets båtramper. Med link til Google Maps, da med beskrivelse av ruten du må kjøre for å komme til den aktuelle rampa. For enkelte rampers del er det også vedlagt bilde av selve rampa og beskrivelse om det skulle være spesielle forhold (skjermbildet er av nettsiden der jeg klikket meg inn på ei båtrampe i Stavanger). 

Båtrampe.jpg

TåT skrev 6 minutter siden:

Jeg har tidligere satt ut båt på Vallø. Jeg er dog litt usikker på om det er lov å parkere med henger der. 

Ja, Vallø er flott sted å sette ut båt og parkere.
Det er fri parkering på grusen rett ved båtrampen.
For å parkere på oppmerkede plasser på asfalten må man ha parkeringskort og man får kommunalt gebyr ved overtredelse.

Hakkannen skrev for 3 timer siden:
Moderator skrev for 3 timer siden:

baatplassen.no/i/forum/211-utsettingsramper/

Den oversikten var jeg ikke klar over, takk! Da skal jeg se om jeg ikke får tatt noen bilder av ramper i området og legge ut etter hvert?

Fint med litt oppdateringer på oversikten over båtramper da det helt sikkert både er forandringer etterhvert og båtramper som aldri har kommet med. Jeg ser at siste året er det kun kommet en kommentar der, og det var da jeg for nesten et år siden skrev litt tilleggsinfo om en av rampene i Aust-Agder.

19 fot skrev for 6 timer siden:

Fint med litt oppdateringer på oversikten over båtramper da det helt sikkert både er forandringer etterhvert og båtramper som aldri har kommet med.

Enig, la også merke til dette, så da er det fint å kunne fylle ut litt mer info? Hadde nok gjort det tidligere om jeg hadde vært klar over denne oversikten, så glad for å bli gjort oppmerksom på den.

Den typen informasjon egner seg egentlig bedre som Wiki-sider, slik at det man ser er det siste noen har oppdatert, ikke hele historikken. Som forumposter blir det veldig fort uoversiktlig. Men den viktigste informasjonen å finne er uansett når det som står der ble oppdatert, informasjon er ferskvare.

TåT skrev for 14 timer siden:

Jeg har tidligere satt ut båt på Vallø. Jeg er dog litt usikker på om det er lov å parkere med henger der. 

Det er lov.

Parker på grusen, bruk sunn fornuft og ikke vær i veien så går det svært-så-fint :-)

mvh

Windy37GM

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...