maija27 Startet 30.August.2024 Link til dette innlegget Startet 30.August.2024 Hjelp ! Trenger å få lagd en ny nøkkel til min skyvedør. Det er en Princess Riviera 36 fra 1991. Se vedlagte bilder. Hvor kan jeg få tak i slikt. ikke mulig hos Jernia osv. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 30.August.2024 Link til dette innlegget Svart 30.August.2024 Har du prøvd en låsesmed ? Abloy er finskt, men tillhører Assa-konsernen…… skulle tro att de kan hjelpe deg Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
maija27 Svart 30.August.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2024 Finner ingen låsesmed som kan hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 30.August.2024 Link til dette innlegget Svart 30.August.2024 Prøv Ellefsen sikkerhet. https://www.ellefsensikkerhet.no/ Deer store men solgte tidligere ihvertfall til private. De ordnet nøkkel til min Nidelv. Prøvde flere andre først, men bare Ellefsen ordnet opp. De er store og selger til mange låsesmeder. Sitér dette innlegget Link to post
maija27 Svart 5.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2024 Er det noen som vet hvor jeg kan få lagd en slik nøkkel? Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 5.September.2024 Link til dette innlegget Svart 5.September.2024 Har du forsøkt grossisten jeg foreslo i din forrige tråd om nøkler, Ellefsen sikkerhet? https://www.ellefsensikkerhet.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 5.September.2024 Link til dette innlegget Svart 5.September.2024 maija27 skrev 1 time siden: Er det noen som vet hvor jeg kan få lagd en slik nøkkel En vær låsesmed burde klare det. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Pedaltom Svart 5.September.2024 Link til dette innlegget Svart 5.September.2024 Ellefsen sikkerhet leverer bla slipemaskin og rånøkler til hele landet. Jeg hadde problemer med å få nøkler til min båt inntil jeg fant Ellefsen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.