Brumle Startet 30.August.2024 Link til dette innlegget Startet 30.August.2024 Noen som vet høyden på Island Gypsy 32, tenker på frakt etter vei Kommentar fra moderator: Tittelen, som var "Island Gypsy 32", er redigert av moderator. Alle må vennligst gjøre seg kjent med reglene før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.September.2024 Link til dette innlegget Svart 1.September.2024 Vet ikke eksakt, men er redd det blir for høyt. Disse båtene har relativt dyp kjøl samt er høye i overbygg/ flybridge. Jeg hadde en trawler på 38 fot som slekter på IG. Fra dypeste punkt på kjøl akter til laveste punkt på FB etter alt som kunne demonteres var det 4,9M. Ved vanlig opplag hadde jeg den under tak. Med nedfelt bøyle og opplagshenger som hadde kjølen ca 20 cm over bakken var det kun cm klaring på 5,5 meter. IG 32 er nok noe lavere, men selv med spesialhenger som slipper hølen helt ned mot bakken er jeg redd man ikke kommer seg under 4,5m. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.