orkan Startet 4.September.2024 Link til dette innlegget Startet 4.September.2024 Hei, i dag ville ikke min pålitelige yanmar være pålitelig lenger. Ved nedslakking til lavt turtall stoppet den, ville ikke starte - startmotor går som normalt. Testet å trykke inne stoppknapp mens jeg kinna og da kom den. Neste gang jeg slakka ned stoppa den med samme symptom. Noen som har gode ideer på hva som trøbler? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.September.2024 Link til dette innlegget Svart 4.September.2024 1. Får ikke nok diesel, sjekk filtre, tilførsel, slanger etc 2. Kluss med stoppsolenoid/ manglende spenning. Det med stoppknappen gir ingen mening om motoren er original og må ha spenning påsatt for å svive. Motoren skal absolutt ikke starte med stoppknapp aktivert. Sitér dette innlegget Link to post
orkan Svart 4.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2024 Beklager, var stressa når jeg skrev innlegget :) motoren startet i det jeg slapp stoppknappen. Virker for å være noe elektrisk feil, den stopper som om man aktiverer stoppknapp, ingen tegn til å ville starte vha starter. Etter en stund kan den starte og funker da helt fint - frem til man slakker ned, da stopper den med tilfeldig intervall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.