Olepo Svart 9.September.2024 Link til dette innlegget Svart 9.September.2024 Eika skrev for 16 timer siden: Kun uorganisert knopjakt, jeg har alltid hatt 100+ hk i forhold til hva båtene skulle hatt i løp Jeg ser poenget ditt @Eika. Bygge/tilpasse båten slik man vil ha den og henge på den motoren man tør eller ønsker uten å måtte forholde seg til regelverk og restriksjoner. Og selvfølgelig kjøre når det passer og man har lyst. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 9.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2024 Olepo skrev 8 minutter siden: Jeg ser poenget ditt @Eika. Bygge/tilpasse båten slik man vil ha den og henge på den motoren man tør eller ønsker uten å måtte forholde seg til regelverk og restriksjoner. Og selvfølgelig kjøre når det passer og man har lyst. Også er det budsjettet da, skal man satse for og vinne så går det fort en halv mill i året. Kan jo kjøpe en komplett racerbåt samt kjøre 50timer for den summen Sitér dette innlegget Link to post
Seilerslask Svart 10.September.2024 Link til dette innlegget Svart 10.September.2024 Selvfølgelig akkurat den (lang)helga jeg var borte også, buu. Jeg fikk heldigvis med meg løpet i fjor, så jeg benytter muligheten til å hive ut noen bilder jeg tok den gangen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.