skøytelars Startet 9.September.2024 Link til dette innlegget Startet 9.September.2024 Jeg har prøvd å Google meg fram til en målsatt skisse av vp dp-e drev, men kan ikke finne noen, mulig jeg søker helt feil. Noen som har noen mål? Er spesielt interessert i høyden fra bunn av drevet og opp til den «plata» som drevtralla plasseres under. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 9.September.2024 Link til dette innlegget Svart 9.September.2024 skøytelars skrev for 4 timer siden: Noen som har noen mål? Er spesielt interessert i høyden fra bunn av drevet og opp til den «plata» som drevtralla plasseres under. Du fikk et klart svar av meg den 3 sep: DPE 40cm, i den andre tråden din Sitér dette innlegget Link to post
skøytelars Svart 9.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2024 dieselfan skrev 1 minutt siden: Du fikk et klart svar av meg den 3 sep: DPE 40cm, i den andre tråden din Men nå lurer jeg ikke på hvor mye drevet stikker under båten. Jeg lurer på høyden fra bunn opp til den plata… sier du altså at den plata er i samme høyde som bunn av båten? Har aldri hatt drev før, så jeg kan virkelig ikke dette 😩😩 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.