Arnstein Startet 12.Januar.2006 Del på Facebook Startet 12.Januar.2006 (redigert) Er det noen som vet hvor man kan få tak i frontrute til Mørebas 13? Redigert 12.Januar.2006 av Arnstein (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Sabeltann Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Hvordan ser ruten ut, er det vanlig glass, acryl, buet rett? Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 12.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Hvordan ser ruten ut, er det vanlig glass, acryl, buet rett?Det er en buet acryl-rute. Skrudd fast til dekk i en forhøyning. På øvre kant er det en aluminiumslist. Selve kalesjeknappene er skrudd inn i ruta. Det er noen år siden ruta ble knust, så jeg husker ikke så godt alle detaljene. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Sabeltann Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 (redigert) Prøv disse Arnstein, fikser det sikkert! Forus industri Redigert 12.Januar.2006 av Sabeltann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 12.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Takker for svar. Lurer på om det er noen i Molde-traktene som har noen tips? Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
classic fiberglass Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Denne vindskjermen har jeg laget selv, hvis du har bunnramma inntakt, renser den for gammel plast og fugemasse, får tak en acryl 3mm plate som du bøyer og trykker ned i sporet og låser fast med noen skruer. Får håpe du har topprofilen fordi det er den som er vanskelig å lage. Lykke til! PS! dette blir billig. Send meg gjerne en IM hvis du vil ha en bedre forklaring til fremgangsmåte. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
arild Svart 12.Januar.2006 Del på Facebook Svart 12.Januar.2006 Takker for svar. Lurer på om det er noen i Molde-traktene som har noen tips?Hei kommer fra molde og fikk laget et slik Frontrute hos Rakvåg Glass A/S.De hadde en mal som de skar ut på ei spesiell plastglass som du bøyder på plass på båten. Vel å merke så er dette ca 15år siden Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 13.Januar.2006 Del på Facebook Svart 13.Januar.2006 Hør med www.ertec.no eller www.colt.no Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
borghans Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Hei. Fant denne gamle tråden. Men jeg har samme problem. Fikk du tak i frontrute / vindskjerm? Hvordan løste du dette? Borghans Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 29.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Hei. Fant denne gamle tråden. Men jeg har samme problem. Fikk du tak i frontrute / vindskjerm? Hvordan løste du dette?Borghans Nei, har ikke jobbet så mye med saken heller. Er fortsatt takknemlig for gode tips. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
borghans Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Synd det. Kansje vi kunne lage en klubb for Mørebas 13 de luxe? Har hatt min siden jeg var 15 år, men da hadde jeg bare en 3,9 Mercury med fjenstyring og fjernkontroll (gass og gear), gikk ikke fort, men artig var det. Nå ligger den i naustet, men det er ikke det samme uten vindskjermen. Håper det er noen som kan lage en sånn rute. Borghans Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 14.Januar.2011 Del på Facebook Svart 14.Januar.2011 Mangler fortsatt vinskjerm til Mørebasen, Prøver å vekke tråden til liv igjen for å se om det finnes løsning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.