Biam1 Startet 14.September Del på Facebook Startet 14.September Hei. Så er det snart tid for opplag.. noen som har gode råd til middel som kan rense/vaske septik tank av alu? Tenkte dra ned et par 10 liters bøtter m Zalo og la det skvalpe rundt litt og pumpe ut - så en runde m rent vann.. vil det bare fylle tanken m skum… zalo skummer jo voldsomt .. Sitér dette innlegget Link to post
Stormwatch Svart 14.September Del på Facebook Svart 14.September Sanitærvæske. Vil tro originalen er best, men finnes i mange varianter. Viktig å gjøre før man setter båten på land, fyll på og la det skvalpe rundt noen dager før man tømmer. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 14.September Del på Facebook Svart 14.September Hvorfor vaske den? Den blir jo full med dr** ganske kjapt neste år. Skyll med vann, skvalpe rundt og tøm på en tømmestasjon. Gjenta hvis du gidder :-) mvh Windy 37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Biam1 Svart 14.September Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September Tja.. tenkte bare det var greit før 6 mnd i opplag.. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 15.September Del på Facebook Svart 15.September Lite poeng i å vaske tanken. Hvis jeg skulle gjort noe, ville jeg blandet en skvett frostvæske beregnet for alu. med ferskvann og tømt oppi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.