silva Startet 12.Januar.2006 Del på Facebook Startet 12.Januar.2006 Noen som har sett dette styresystemet før? Det går 4 hyd. slanger inn til styresnekka, 2 av disse er fra en servopumpe. Snekka heter Danfors. Det går an å styre uten servopumpe innkoblet. Styrer med lillefingen når servoen er innkoblet. (Autopilot bruker servopumpa). Saken er at jeg ønsker en rattpumpe ute på dekk. Har i dag en hendel som styrer hyrdraulikk strømmen fra servopumpa (se bilde). Noen som vet hvor man kan få tak i en rattpumpe som kan erstatte dette? Kan jeg evt. bruke en vanlig styresnekke og koble bort servoen ute? Forslag? Styring ute: Sitér dette innlegget Link to post
will Svart 13.Januar.2006 Del på Facebook Svart 13.Januar.2006 (redigert) Om du kjenner noen som jobber på truck-verksted så kan de nok hjelpe deg da dette er en styrepumpe som blant annet brukes på gaffeltrucker. Økonomideler tror jeg også har denne i sitt sortiment. Redigert 13.Januar.2006 av will (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
will Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...&tot=263&page=2 her er den du trenger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.