flagli1 Startet 19.September.2024 Link til dette innlegget Startet 19.September.2024 Har fått meg et nytt prosjekt til vinter, men vet svært lite om båten annet enn at den er målt til ca 16 fot. Er det noen her som vet noe om den og kan gi meg litt info ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.September.2024 Link til dette innlegget Svart 19.September.2024 første tanken var at det ligna på Tustna Searay 16 i vindskjermversjon - men tror ikke det er den.. : Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
flagli1 Svart 19.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2024 Fikk også tips på noen fb sider om at det kunne være en with vital 15 eller en Vestfjord. Jeg er fortsatt usikker etter å ha søkt en del på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 21.September.2024 Link til dette innlegget Svart 21.September.2024 flagli1 skrev On 19.9.2024 at 22.35: Fikk også tips på noen fb sider om at det kunne være en with vital 15 eller en Vestfjord. Jeg er fortsatt usikker etter å ha søkt en del på nettet. Jeg har en With Vital 15 fot og synes båten din er veldig ulik, særlig over gummilista er det ekstremt mange ting som er ulikt min båt. Under gummilista har du feks altfor mange "skrogplanker" til å være en slik. Se også etter de skrå kanten bsk like under gummilista, har du den? Den er der på Vital. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.