Fantino Svart 26.September Del på Facebook Svart 26.September Hakkannen skrev for 6 timer siden: En slik versjon vil (i alle fall for min del) kunne være en langt mer interessant variant enn den guloransje, synd den fargeløse ikke er lett å oppdrive. Finner den ikke på Hövelings sider heller så den er sikkert gått ut av sortimentet. Enig i at den fargede er kunstig. Men bedre enn alternativet for min del Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 26.September Del på Facebook Svart 26.September Fantino skrev for 1 time siden: Finner den ikke på Hövelings sider heller så den er sikkert gått ut av sortimentet. Enig i at den fargede er kunstig. Men bedre enn alternativet for min del Nei jeg mistenker at det er Star Brite sin dere tenker på. Se også video via siden til Seatronic: Star Brite Teak Sealer Natural Light 473ml - Seatronic Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.