Ravis Startet 22.September.2024 Link til dette innlegget Startet 22.September.2024 Se bilde. Er denne skaden liten nok til å unngå reparasjon? Babord side, ca 22cm under listen Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 22.September.2024 Link til dette innlegget Svart 22.September.2024 Dette er over vann? Det ser ikke ut som om skaden går dypt inn i glassfiberen, og da ville jeg bare fyllt inn med gelcoatsparkel og pusset det flatt og pent. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
HiWard Svart 22.September.2024 Link til dette innlegget Svart 22.September.2024 Ser ut som eksponert laminat, jeg ville lagt på en liten klatt med gelcoatsparkel. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Jannmar Svart 22.September.2024 Link til dette innlegget Svart 22.September.2024 Dette er ikke noe mer å tenke på. Slip ned litt av den skarpe kanten på skaden og fyll i med gelcoatsparkel. Biltema sin er rimelig og utmerket. Selv om det ikke skulle stemme helt med fargen, er det langt å foretrekke framfor å la "såret" stå åpent. Jobben tar deg 5 minutter. Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 23.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2024 Takker så mye!! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.September.2024 Link til dette innlegget Svart 23.September.2024 Hadde en litt meindre sånn skade i baugen, sansynligvis etter dreggen. kjøpte gelcoatspakkel og det ble ganske bra etter jeg pussa og polerte over vises knapt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Eika Svart 23.September.2024 Link til dette innlegget Svart 23.September.2024 Skaden MÅ ikke fikses, du kan kjøre sånn i 20år. Men jeg anbefaler jo selvfølgelig at du fikser det for utseende sin del og verdi ved videresalg hvis du skal selge etterhvert. Askeladden ja, da er det 9010 X hvis du bestiller fra siddis plast som holder til i nær området ditt Det kan hende jeg husker feil om produsenten, siddis leverer fra 3 produsenter og en av de er merka med X, mener det er den jeg har brukt på Askeladden båtene. Men akuratt det vet de på siddis bedre enn meg. Men jeg er 100% sikker på 9010 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.