rayman Startet 22.September Del på Facebook Startet 22.September Har en gassalarm som slår ut under kjøring om det er litt bølger og bølgene slår i skroget. Testet når båt står i ro å jeg slår med hånden vedsiden av gass måler panel, da går alarmen og. Noen som har vert borti noe lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Vårt gaslarm startet i år med falsklarm…….tror den er ca 10 år gammel fikk rådet her av en engelsmann att blåse giveren med trykk-luft, har ikke fått gjort det enn, så jeg vet ikke om det hjelper. men vi har en annen type….denne Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Roger jo Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Mulig at innmaten skrangler ved slag og lager kontakt?. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Gunga Din skrev 15 minutter siden: tror den er ca 10 år gammel fikk rådet her av en engelsmann att blåse giveren med trykk-luft, har ikke 10 år det er vel det en anbefaler å skifte til ny. Ser noen har 15 år i dag. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Gunga Din Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Roger jo skrev 4 minutter siden: 10 år det er vel det en anbefaler å skifte til ny. Ser noen har 15 år i dag. det visste jeg ikke, men det kanskje er så…….bør kanskje investere i en ny….. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Roger jo Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Gunga Din skrev 1 time siden: det visste jeg ikke, men det kanskje er så…… En bør lese manualen, kan være alt fra 3 til ?? og noen skal ha stell. Noer Manualer sier ar en må bruke test gass som er utblandet. Jeg holder en peistenner litt over sensoren og regner med at gassen blir uttynnet på vei ned. tar litt tid men det funker Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Gunga Din Svart 22.September Del på Facebook Svart 22.September Står inget om livslengde……..vad jeg kan se https://www.watski.no/Gassalarm-115S1 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.