Jannmar Svart 30.September.2024 Link til dette innlegget Svart 30.September.2024 index skrev for 1 time siden: For noe tull! Hovedredningssentralen er forpliktet til å hjelpe, det er jobben deres! Selvfølgelig. Allikevel renner baatplassen over av syt og jammer over at Hovedredningssentralen satte i gang den på dette forumet omtalte redningsaksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 30.September.2024 Link til dette innlegget Svart 30.September.2024 5 hours ago, Akvanauten said: Og ikke misforstå, nødkommunikasjon er kjempesmart og jeg anbefaler alle å kjøpe det og bruke det. Det er et eventuelt pålegg jeg er skeptisk til. Akkurat, jeg følte litt behov for å si det samme selv. Dette er et helt marginalt problem og trenger ingen løsninger, enten det er snakk om påbud, regresskrav eller reservasjonsordning! Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.