fannefjord 2 Startet 24.September.2024 Link til dette innlegget Startet 24.September.2024 Noen som har montert ekstra reimskive på ford 2704 . Er bare ei skive originalt og den går på dynamo og vannpumpe , jeg har behov for to ekstra til å drive hydraulikkpumpe / lensepumpe Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.September.2024 Link til dette innlegget Svart 24.September.2024 fannefjord 2 skrev for 5 timer siden: jeg har behov for to ekstra til å drive hydraulikkpumpe / lensepumpe Mener det er i en av manualene til Ford har dobbelt reim hjul Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Stål Svart 24.September.2024 Link til dette innlegget Svart 24.September.2024 Sjekk ut KD Trading i Norge eller Seahorsepower Limited i England. Jeg kjøpte dobbel reimskive hos sistnevnte. Erstattet den orginale så økte bare til 2 reimer for ekstra dynamo, men kan hende det er andre løsninger også. Mener å ha sett fiskebåtversjon av Ford der ekstra reimhjul var skrudd på det orginale, hadde mindre diameter enn det orginale reimhjulet. Antar det har noe med å dimensjonere riktig uttak/hastighet til eks hydraulikk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.