Bever400 Startet 25.September Del på Facebook Startet 25.September Jeg vurderer å kjøpe en brukt Askeladden 525 Excel hvor skinnet på førersetet er slitt i stykker. Øvrige puter mangler. Vet noen om det er mulig å oppdrive nye puter og evt. kun trekk noe sted? Antar det vil være billigere å kjøpe nytt enn å få en salmaker til å produserer nye og trekke om. Sitér dette innlegget Link to post
Bever400 Svart 30.September Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September Svarer på min egen post om noen andre skulle lure på det samme. Haugaland båtsenter AS kunne levere både puter og putetrekk. Nye trekk til putene koster 6000 kr u/frakt og nye knapper må monteres for egen regning. Helt nytt putesett kommer på 40.000 kr der. E39baat.no kunne skaffe komplett nytt putesett til 30.000 kr + frakt. Ellers har jeg fått svar fra diverse salmakere vedrørende omtrekk av kun førerstol. Det koster mellom 6000-15.000 kr hos de forskjellige. Sitér dette innlegget Link to post
Femtjuefem Svart 4.November Del på Facebook Svart 4.November Hei. Hvilke salmakere snakker du med? gikk du igang med reperasjon av førerstol putene? Disse er slitt hos meg og. Kunne tenkt meg å fått trekt disse om. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 4.November Del på Facebook Svart 4.November Er førerstolen type dobbelsete? I så fal burde dette skaffes nytt for ca 5000 kr. Synes det hørtes dyrt ut for putesettet, men det meste koster jo så lenge det handler om båt. https://www.eurofritid.no/bygg/innredning/bord-og-stol/stol-fastmontert/dobbelstol-mi-st90-morkblaa-/-lysgraa-kjeder?dpid=10384&gad_source=1&gbraid=0AAAAABdtii88wwl1Aek8MpK_xJACpeuv4&gclid=Cj0KCQiA_qG5BhDTARIsAA0UHSLgmz__O5umNlEvBWuubPwpZWaI0kZrIlaxlZ7rHrui7YZ5kOY9X9kaAkYMEALw_wcB Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.