Paddetorsken Startet 29.September.2024 Link til dette innlegget Startet 29.September.2024 Heihei For noen år siden vurderte vi å oppgradere fra vår 18 foter til en 28-30 fots båt. Dette ble ikke noe av. Nå har vi fått oss større båtplass og ting har liksom gått seg til litt mer. Det passer på en måte bedre å oppgradere nå Vi har vært og sett på Sealine S34, og likte denne båten utrolig godt. Men syns kanskje S37 ser enda greiere ut mtp. økt bredde og eget dusjrom. Har noen erfaring med disse båtene? Jeg syns jo de britiske båtene virker som svært gode båter, og jeg liker på en måte de litt svulmende formene til Sealine. Jeg vil også tro at dette kanskje er noe romsligere båter enn tilsvarende i denne størrelsen grunnet relativt høyt skrog? Noe jeg bet merke i da vi kløv opp og inn i cockpit fra badeplattform Se så flott Bilde lånt fra nett Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 11.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2024 Har nettopp kjøpt en s 34... flotte båter! Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 15.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2024 Gratulerer med fin båt Casie Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 15.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2024 takk:) var det den som stavanger marinesenter hadde for salg du så på også? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 15.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2024 casie skrev On 11.10.2024 at 16.24: Har nettopp kjøpt en s 34... flotte båter! Bilde?? Gratulerer!? Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 16.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2024 her fra hentetur på mandag ifra Sandnes til Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 16.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2024 Det er riktig. Var faktisk og så på den Fin båt det der Fornøyd så langt? Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 16.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2024 Trenger jo litt kjærligheten absolutt en båt som har mye potensiale! Har begynt å slipe dørken,den blir som ny. Ellers så blir det utskifting av puter,ny navigasjon,lakkere opp dashbordet i nextel lakk.Platene i dashbordet blir lakkert i svart høyglans. Ellers så er det trøbbel med stb powertrim,triflabs dævet på henteturen,batterilader fungerer ikke,dieselvarmer er død..+++ men sånn er det med en eldre båt. Jeg har heldigvis alltid vært glad i og skru på båt.Det kommer godt med på denne Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 16.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2024 Jo men det meste av dette er jo kosearbeider for den som kan det ?? Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 21.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2024 Det er glede i heimen! Da er ny båt kjøpt. Det ble en s37 på oss Håper på å få hentet den rimelig kjapt En liten oppgradering fra dagens 18 foter, men det skal vel gå bra Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 22.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2024 12 hours ago, Paddetorsken said: Det er glede i heimen! Da er ny båt kjøpt. Det ble en s37 på oss Håper på å få hentet den rimelig kjapt En liten oppgradering fra dagens 18 foter, men det skal vel gå bra Grattis med ny båt! Håper alt er i iorden og fungerer. Hvilken motorisering? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Paddetorsken Svart 22.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2024 -morten- skrev for 3 timer siden: Grattis med ny båt! Håper alt er i iorden og fungerer. Hvilken motorisering? Ja det får vi satse på. Alt fungerte tilsynelatende godt under visning Det sitter 2 x Penta 41P i kjelleren med DPE drev Sitér dette innlegget Link to post
Ervil Svart 26.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2024 Hadde selv en S34 for noen år siden og var veldig fornøyd med den. God plass i forhold til størrelse og mange smarte løsninger. Jeg hadde en skjelden utgave som var originalt levert med Mercruiser 4,2 250 hk. Toppfart på over 35 og fin marsjfart på 25-28 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 26.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2024 Da er skuta henta hjem. Flott seilas gjennom Lukksundet, ut Bømlafjorden, og over Sletta før bunkring i Haugesund. Videre gjennom Karmsundet og ut Boknasundet. Når vi kom ut i Boknafjorden støtte vi på en stakkar med drivstoffproblemer. Fikk hjulpet han til Bokn før vi rettet snuten sørover igjen retning hjemmehavn Nå starter jobben med oppgraderinger, så har vi noe å gjøre i vinter Sitér dette innlegget Link to post
casie Svart 26.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2024 Så dere på bm sin Facebook-side! Nydelig båt! Hvilken fart klarer dere på den? Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 26.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2024 casie skrev for 1 time siden: Så dere på bm sin Facebook-side! Nydelig båt! Hvilken fart klarer dere på den? Ja veldig fornøyd så langt Ryktene sier 29/30, men vi lån jevn over på ca 3000 i 20 knop Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 26.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2024 Jeg har vært ombord i S34 mange ganger. Det jeg husker best er hvor utrolig robust båten virket. Om du gikk over fordekket, fikk du følelsen av at det sto 4" x 4" boks tett i tett under. Fantes ikke svikt. Nesten merkelig følelse (merkelig i positiv forstand). Sitér dette innlegget Link to post
Paddetorsken Svart 26.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2024 Ja båten virker solid den. Hadde en runde på fordekket under visning for å kjenne etter om det var svai i dekket. Her kan vi by opp til dans Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.