Bever400 Startet 30.September.2024 Link til dette innlegget Startet 30.September.2024 Har noen tilsynelatende ubehandlede finslipte trelister i båten min. De er under hardtop og kalesje og vil ikke utsettes for noe særlig sol og fukt. Har noen liter vaselinolje liggende. Er det ok å smøre de inn med det eller høres det ut som en dårlig ide? Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 30.September.2024 Link til dette innlegget Svart 30.September.2024 Jeg bruker vaselinolje på plast / gelcoat. Aldri brukt det på treverk, men mulig det funker?? Nysgjerrig på resultatet, så fint om du poster om du prøver. Jeg ville valgt Jotun Clipper I Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Faxen Svart 30.September.2024 Link til dette innlegget Svart 30.September.2024 Vaselin olje er vel best på plastvinduene. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Dalurfjall Svart 30.September.2024 Link til dette innlegget Svart 30.September.2024 Jeg syns ikke det blir pent med vaselinolje, det ser fett ut, men ikke på en bra måte slik kidsa mener. Det trekker jo litt inn og gjør treverket halvgjennomskinnelig men forblir matt. Og det kødder til heft for andre ting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.