Relasjonsbyggern Startet 30.September.2024 Link til dette innlegget Startet 30.September.2024 Jeg skal kobble en Shelly 1 switch til ett EBER 801 panel for og kunne starte dieselvarmeren utenfor panelet. Regner med at noen her har gjort dette tidligere. Jeg trenger hjelp til å se hvilket rele man trenger fra bildet, og hvilke kabler som skal hvor på relet. Noen som ser det eller har gjort dette før? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 1.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2024 Jeg koblet meg bare rett på den gule kabelen uten å gå via noe releet når jeg gjorde det. Hvis du starter den via shelly så må du stoppe den via denne og. Vet ikke om dette releet gjør at du kan velge. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 1.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2024 Det releet er jo bare for å legge switch inngangen til minus . Et vanlig Biltema rele bør gå bra. Tilkobling fremgår av skjema på releet. Altså 85 til yellow , 86+87 til brown og L-, 30 til SW. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.