Sjøkaptein Startet 1.Oktober Del på Facebook Startet 1.Oktober Har to stk D6 435 i min båt og har planlagt å rengjøring diesel tankene som i utgangspunktet er to helt selvstendige system. Jeg kan idag velge til hvilken tank jeg kjører diesel retur. Har kjørt godt ned nivået til 1/3 på tankene men siste resten tenkte jeg å kjøre over i motsatt tank ved å bruke retur. Tenker å la motoren gå på tomgang i havn når dette utføres. Tenker ikke kjøre til tanken er tom men ned til et lavest mulig nivå før resten de suges ut. Er derfor interessert i hvor høy flow jeg kan få på retur diesel ved tomgang. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 1.Oktober Del på Facebook Svart 1.Oktober Tror det er diskutert her: Dette er vel med fullt turtall så i tomang blir det nok en hel del mindre. Du må være svært obs når du sjalter om på ventilene på skottet mellom motorene, stenger du retur ved en feiltakelse kan dette få store konsekvenser for pumpesystemet på motoren (kostbart). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.