Roger113 Startet 12.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2024 hej,trenger litt råd ang planen min. vil kjøpe en båt og ser mest bare på viknes 770, viksund 830, quicksilver 605 PH, hva syns man om disse ? de er veldig fosellig og de kjønner eg, ?300-600tusen er budsjette mitt. jag har 100% jobb med ganske mye fritid ( yrkesjåfør ) og har alltid drømt om og fiske og selge, dette er noe jag ska gjøre extra ved siden av, båten skal vara delvis finansiert ( tenkte gå in med minimum 200k ) har veldig lave fasta utgifter så må ikke ut og fiske for og ha råd med en båt til den prisen. vil fiske nok til jeg kan bare drive sjark på heltid og fase ut fra jobben min overtid. så spørsmålet er som følger. hvis jeg bygger erfaring underveis. bør jag bare starte som privat fisker til en begynnelse? hva mener dere er riktig vei og gå ? hva koster kvoter ? utgår fra Tanafjorden og er keen på fiske med teine for krabbe, line, garn og alt mulig tenkte kjøpe utstyr brukt fra finn. har funnet båt som alerede er registrert i åpen gruppe og er relativt ny og godt vedligehold med lave timer på motor. sorry før veldig veldig lang rekke med spørsmål. setter pris på hva en folk gidder og svare på ? Link to post
sailorboy Svart 12.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2024 Begrensninger og regler på det meste i dette landet vårt... https://www.fiskeridir.no/Fritidsfiske/Sal-og-utfoersel/Sal-av-fangst Link to post
Roger113 Svart 12.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2024 sailorboy skrev 10 minutter siden: Begrensninger og regler på det meste i dette landet vårt... https://www.fiskeridir.no/Fritidsfiske/Sal-og-utfoersel/Sal-av-fangst da ser jeg med en gang att fritidsfiske ikke er de jeg kan drive med da jeg kommer til og fiske/ omsette mer en de. takk for du tok deg tiden ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn