Båtstø Startet 23.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2024 Hei,skal ut med motor imorgen. Alt av el og feste bolter er skrudd løs inkl raisere , seks bolter akter på transom gass gear vire og jording demontert Jeg har liten plass i forkant selv om ferskvann kjøling er demontert holder det å fjerne se seks boltene på transmisjon akter eller må mer fjernes? . Gode råd og gjerne om noe jeg har glemt. kranbil kommer imorgen. Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 23.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 De seks boltene må ut, så må klemringen de holder ut. Det er gjenger i hullene de ikke står bolter i til å hjelpe å få ringen ut, det fant jeg ut etter at jeg hadde slitt lenge med å få den ut (og klart det). Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 23.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 Når du skal henge kjettingene fra kranbilen i motoren kortet du inn den ene en meter og henger en talje imellom kjettingen og motoren. Da kan du justere vinkelen på motoren underveis hvis det er trangt eller den henger skjevt. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.