Jump to content

Båttegninger Årø 875 Combi

Nettsteggen

Recommended Posts

Hei,

Har skiftet ut Årøen med en Westbas 29, men har dokumentasjon og bilder tilgjengelig enda. Båten min var en 1988 modell og arrangementstegningen til den ligger i Dokumentarkivet.

Du finner også en brosjyre der.  Hvis båtene er utrustet likt så finner du ferskvannstanken under dørken på BB side mellom stueromme akter og stikkabinen. Du må sannsynligvis ned gjennom stuerommet under benken i salongen for å komme til tanken og tilkomsten til tanken er helt elendig. I min båt var  varmeapparatet plassert i benken og jeg lagde luke i skottet mellom stikkkabin og rommet i benken for å få bedre tilkomst til varmeapparatet og luken over ferskvannstanken, Se prosjekttråden her.

image.jpeg.29d240166aa39b74d36ca8384784ed91.jpeg

Luke fra stikkabinen til varmeapparat, tilkomst til vanntanken under plate med nater. 

I min båt var ellers varmtvannstanken plassert under styreposisjonen på SB side av dieseltanken, septiktanken var plassert rett foran dieseltanken mot lugar-og toalettskottet. Varmtvannstanken var på 30 liter, dimensjon ca. ø360x500 mm.

Her har jeg litt å bryne meg på, det skjønner jeg. Har ikke vært borti så mye slanger, kraner og koblinger som dette her. Jeg forsøker å finner de viktigste, så får jeg ta det etterhvert. Tusen takk for opplysninger og god info. Skal studere litt nærmere.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...