Nettsteggen Startet 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2024 Er det noen som har kjennskap til om det er mulig å finne tak i skisser / byggetegninger for Årø875Combi 1988. Det om ville være interessant, var å eventuelt få riktige plasseringer og gjerne med mål over ferskvannstanker og vannvarmer. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Medlemmet @Fiks pusset vel opp en slik båt for noen år siden, kanskje han sitter på noe? Sitér dette innlegget Link to post
Nettsteggen Svart 27.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Takk. Er jo litt interessant å vite hvor er hva. Er jo nokså trangt og uoversiktelig for et utrent øye. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 27.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2024 Hei, Har skiftet ut Årøen med en Westbas 29, men har dokumentasjon og bilder tilgjengelig enda. Båten min var en 1988 modell og arrangementstegningen til den ligger i Dokumentarkivet. Du finner også en brosjyre der. Hvis båtene er utrustet likt så finner du ferskvannstanken under dørken på BB side mellom stueromme akter og stikkabinen. Du må sannsynligvis ned gjennom stuerommet under benken i salongen for å komme til tanken og tilkomsten til tanken er helt elendig. I min båt var varmeapparatet plassert i benken og jeg lagde luke i skottet mellom stikkkabin og rommet i benken for å få bedre tilkomst til varmeapparatet og luken over ferskvannstanken, Se prosjekttråden her. Luke fra stikkabinen til varmeapparat, tilkomst til vanntanken under plate med nater. I min båt var ellers varmtvannstanken plassert under styreposisjonen på SB side av dieseltanken, septiktanken var plassert rett foran dieseltanken mot lugar-og toalettskottet. Varmtvannstanken var på 30 liter, dimensjon ca. ø360x500 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Nettsteggen Svart 28.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2024 Her har jeg litt å bryne meg på, det skjønner jeg. Har ikke vært borti så mye slanger, kraner og koblinger som dette her. Jeg forsøker å finner de viktigste, så får jeg ta det etterhvert. Tusen takk for opplysninger og god info. Skal studere litt nærmere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.