Dreamer Startet 31.Oktober.2024 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2024 I natt ble redningsskøyta «K. G. Jebsen II» kalt ut av HRS til en seilbåt son tok inn vann utenfor Turøy i Øygarden. Mannen, som var i slutten av 20-årene, gikk over i en kajakk før båten kantret og gikk ned. Redningsskøyta søkte i området og fant ham padlende. Mannen ble tatt med inn til Bergen for helsesjekk, da han var våt og kald, men i ok form. Brannbåter fra Øygården og Bergen deltok også i søket, sammen med et loshelikopter. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 31.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2024 Godt det gikk bra med ham Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
index Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Godt gjort å komme seg over i en kajakk fra en synkende båt i det været som var den natten. Jeg tror jeg hadde hatt problemer med den der. Men så er jeg heller ikke i tjueårsalderen lenger, selv om hodet til tider er der... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.