BingoBonzo Startet 1.November.2024 Link til dette innlegget Startet 1.November.2024 Noen som vet hvor den befinner seg nå? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Lazyjack Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Hele hurven nærmer seg Bastøy nå kl. 09.15 Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 1.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Okay, MarineTraffic sier at Knm Thor Heyerdahl (følgeskip)skal være ved Slagentangen… Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Gunga Din Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Hun syns litt svakt på Horten havn webcamera https://www.hortenhavn.no/webkamera/horten/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lazyjack Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Horten Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 En ting som er særlig relevant for båtfolket er at det er generelt ferdselsforbud i en radius av en halv kilometer fra hangarskipet - med høye bøtenivåer dersom man ikke respekterer dette. (Nå har riktignok mange av oss avsluttet "båtsesongen" - merkelig nok, finnes det noe bedre sted å være enn på sjøen i november?) :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
subwoofer Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 tobixen skrev 40 minutter siden: (Nå har riktignok mange av oss avsluttet "båtsesongen" - merkelig nok, finnes det noe bedre sted å være enn på sjøen i november?) :-) På sjøen en stille klarværsdag i februar! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 BingoBonzo skrev 1 time siden: Okay, MarineTraffic sier at Knm Thor Heyerdahl (følgeskip)skal være ved Slagentangen… på tal om Slagentangen………….. håper TH har full koll på alle tankbåter ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
BingoBonzo Svart 1.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Ble langdistanse fra Horten på meg Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
sap_2000 Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Gunga Din skrev 52 minutter siden: på tal om Slagentangen………….. håper TH har full koll på alle tankbåter ! Og har kontroll på egen båt og navigasjon så de ikke roter seg inn foran baugen på USS HST Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Gunga Din Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Nå syns hun fint fra webcameran i Drøbak……USS HST (Håper aldri det kommer en som heter USS Donald J Trump !) https://www.meteoblue.com/en/weather/webcams/drøbak_norway_3158960 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
tobixen Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 2 hours ago, tobixen said: (Nå har riktignok mange av oss avsluttet "båtsesongen" - merkelig nok, finnes det noe bedre sted å være enn på sjøen i november?) :-) 1 hour ago, subwoofer said: På sjøen en stille klarværsdag i februar! Altså, jeg synes alle måneder er bedre enn november i Norge og Nord-Europa (og særlig Nord-Norge) - men på land er det mørkt og vått og kjipt, mens på sjøen er det bare mørkt og vått :-) Det blir bedre når (og hvis) det endelig blir litt hvitt ute - bortsett fra i "siviliserte strøk" hvor sneen ofte blir svart så snart den kommer i berøring med bakken. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Dalurfjall Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Militært syns jeg det er veldig rart å trøske seg inn der. Politisk blir det noe annet for de som imponeres av slikt, og logistisk, det ville blitt mye bussing fra ankerplass ved base. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 8 minutes ago, Dalurfjall said: Militært syns jeg det er veldig rart å trøske seg inn der. Politisk blir det noe annet for de som imponeres av slikt, og logistisk, det ville blitt mye bussing fra ankerplass ved base. Dette handler kun om politikk og det å gjøre seg synlig. Likevel synes jeg et slikt skip er imponerende! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Dalurfjall Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 Er det bare størrelse og fart som er greia for dere? For meg blir den så lite maritim, det handler mest om fly (hadde den enda kunne tatt imot guidetour-grupper som kom i Dash-8, da kunne jeg dratt dit og tatt en burger). Og ting som ikke går indre lei Bergen-Tromsø for full maskin blir litt kjedelig, som en oljetanker, slikt man bare skimter langt der ute. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 2.November.2024 Link til dette innlegget Svart 2.November.2024 Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Framtia Svart 3.November.2024 Link til dette innlegget Svart 3.November.2024 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.November.2024 Link til dette innlegget Svart 3.November.2024 Har du landet ombord med seilbåten @Framtia? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Framtia Svart 3.November.2024 Link til dette innlegget Svart 3.November.2024 Ja, fikk plutselig muligheten til å mønstre på stor bobåt... litt av en opplevelse. Men jolla deres imponerte ikke Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Pequod Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 Drar nå. Bilde tatt fra stuevinduet mitt for noen minutter siden. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
SveinHa Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 Lurer på når USS "Donald Trump" vil dukke opp... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
-morten- Svart 6.November.2024 Link til dette innlegget Svart 6.November.2024 5 minutes ago, SveinHa said: Lurer på når USS "Donald Trump" vil dukke opp... Den nye skal vist hete Donald Duck! produseres i Andeby. Delvis finansiert av en MR. Skrue og den kriminelle kompisen Donald Trump Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.