Jump to content

hvilken lyd spiller til cyber 370

cyber.370

Recommended Posts

Mastiff skrev 18 minutter siden:

Akkurat deksel foran anlegget koster ikke mer enn et par hundrelapper med frakt og moms på Ali:

https://www.aliexpress.com/item/4000171042972.html

Og så er det forskjell på hva man vil. Kanskje han er fornøyd med farten og løftet og heller vil ha bedre lyd. Det kan iallfall jeg forstå! :fniser: 

Se på filmene han legger ut :) så jo den ene TikTok video'n hans tideligere i tråden her 

Mastiff skrev 4 minutter siden:

TikTok? De kinesiske greiene for 12-åringer? :fniser: Åpner aldri sånt. Og jeg visste ikke at det var hans video, den lå jo i din post.

Det er vel 13års grense :p men det er svært mange firmaer som reklamerer der inne, det er svært mye kompositt bygging der inne, svært masse speed og racerbåter, mange som legger ut fra jordomseilinger, folk som har korall farmer og dugnader for og redde korall revene jorda rundt, legger man ut litt selv så er det faktisk svært mye jobb og få der også

Så jeg syns det er en fin app jeg da, selv om jeg blir 40 før november er over 

• 3 måneder senere...

Hei! sorry for ingen respons har vært litt opptatt. @Mastiff @Eika jeg har jvc spilleren i et marine cover som er fult vann tett og i et nosedive så er det nok bare klærne og mobilen som sliter;) den ene høytaleren hadde løsnet litt lim på støv coveret derfor var det så dårlig lyd:) men fortsatt veldig gamle høytallere så har bestemt meg for og kjøpe nye boss marine høytalere de var de billigeste med litt mer trøkk, @Eika har leita etter bedre proppel man har ikke hatt noe lykke fikk på en ny proppel fra den andre båten min med 3hakk mer stigning så får håpe den klare 25knop og kan kansje kjøpe bedre om det funke:) 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...