quantumduck Svart 7.November.2024 Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 krabbelars skrev for 11 timer siden: Til Tobixen: Hvorfor ikke bare lage en ny gruppe i Facebook ,da? Meld her om at du har gjort det , så amdre kan besøke gruppa. Så kan man evt. finpusse på tingene når man har vært inne og sett? Kan facebook filtrere på en gitt avstand fra din posisjon? Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 7.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 Jeg tror poenget var at jeg skulle dra diskusjonen vekk fra baatplassen.no og over på en dedikert facebook-gruppe. Det gir kanskje mening ettersom poenget her var å lage en internasjonal tjeneste, mens baatplassen (omtrent) bare når ut til norske båtfolk. Samme kan det være - jeg hiver meg heller med på et av de to prosjektene som allerede er på gang enn å starte mitt eget :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
tobixen Svart 7.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 8 hours ago, paxo said: Jeg har ønsket meg et loppemarked for brukte båtting. Helst sentralt i østlandsområdet der man kan komme med sakene og selge en eller to ganger i året. "Loppemarked" som i "folk gir bort skrot gratis til korpset, som selger det til egen fortjeneste", eller "en markedsplass hvor hvem som helst kan komme og sette opp sin egen bod og selge eget skrot"? Jeg er sikker på at det finnes muligheter dersom noen ildsjeler står på ... men det er mye arbeid med loppemarked. En tanke kunne vært å prøve å få ett skolekorps til å ha en egen båtutsyrsavdeling på loppemarkedet. Med litt samarbeid på tvers av korpsene (f.eks. utveksling av lopper, slik at Båtnes Skolekorps kunne tatt seg en tur til andre lokale skoler og hentet båtrelevante lopper) og litt markedsføring inn mot relevante båtmilijøer (lokale båtforeninger, baatplassen.no, etc), så burde det være mulig å få til. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
tobixen Svart 7.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 9 hours ago, Hekri said: Altså et posisjons"styrt" system der du kan se på et kart hvilke "medlemsbåter" som er i nærheten, og klikke på et vilkårlig nært medlemsfartøy for å se om de har det du trenger nå. Nei, ikke noe klikking på "medlemsbåter", men mulighet til å få en full oversikt eller en filtrert oversikt over alt som er til salgs i "nærområdet". Quote Det ville bli et fantastisk system - attpåtil gratis - og hundre % svindelsikkert - og uten den irriterende reklamen. La oss få dette!!! Men vil vi som nettopp har gått av med pensjon kunne oppleve at dette realiseres? Se på dokumentet mest som en ønskeliste eller veikart. En prototype med basisfunksjonalitet for en posisjonsbestemt markedsplass er enkelt å få på plass. Jeg setter ikke i gang med å bygge en katedral helt alene, og om jeg skulle bygd en katedral, så hadde jeg gjort som Familia Sagrada og invitert folk inn mens byggeprossessen foregår :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
quantumduck Svart 7.November.2024 Link til dette innlegget Svart 7.November.2024 tobixen skrev 33 minutter siden: Jeg tror poenget var at jeg skulle dra diskusjonen vekk fra baatplassen.no og over på en dedikert facebook-gruppe. Aha! Ja det er sikkert lurt ja, lykke til ihvertfall, og skader vel neppe med en en liten statusoppdatering her i ny og ne :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.