Schjell Startet 10.November.2024 Link til dette innlegget Startet 10.November.2024 Hei, No som spylervæske stort sett blir solgt i slike "blærer" så føler eg at slike tomme 5 liters dunker til bruk med opplagspressenninger har blitt vanskelig å finne. Nokon i Stavanger området som har gode tips på kor en framleis finn slike? Sitter litt langt inne å kjøpe nye tomme dunker, av reint prinsipp😅 Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 10.November.2024 Link til dette innlegget Svart 10.November.2024 Ville ha sett hos betjente bensinstasjoner, der er det ofte en korg hvor man kan hive brukte dunker. Har ved flere anledninger hentet spylervæske- og oljekanner fra slike korger selv (oljekanner er greie å ha brukt olje i). Blant annet hos bensinstasjoner på Forus, Randaberg og Sola. Ellers, du kan nok med fordel redigere emnetittelen til noe mer beskrivende (f.eks. Hvor få tak i brukte 5-litersdunker eller lignende) slik at du slipper å få tråden din stengt, i følge forumreglene😉 Sitér dette innlegget Link to post
Konas båt Svart 10.November.2024 Link til dette innlegget Svart 10.November.2024 Mulig Biltema rundt Stavanger har oppsamling av tomkanner utenfor som her i Bergen. Der kan du finne spylervæske og Ad Blue kanner. Sitér dette innlegget Link to post
Schjell Svart 10.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2024 Takk for tips, skal sjekke litt ut div. bensinstasjoner og Biltema ev. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 10.November.2024 Link til dette innlegget Svart 10.November.2024 Hadde sikkert vært lettere tilgang til slike kanner for noen år siden da heimeproduksjon var mer utbredt😀 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 11.November.2024 Link til dette innlegget Svart 11.November.2024 Skreiv inn 5L kanne på Google jeg Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.November.2024 Link til dette innlegget Svart 11.November.2024 Schjell skrev for 21 timer siden: Sitter litt langt inne å kjøpe nye tomme dunker, av reint prinsipp😅 Eika skrev 1 time siden: Skreiv inn 5L kanne på Google jeg Poenget var vel å slippe å kjøpe. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fantino Svart 12.November.2024 Link til dette innlegget Svart 12.November.2024 Schjell skrev On 10.11.2024 at 11.29: Hei, No som spylervæske stort sett blir solgt i slike "blærer" så føler eg at slike tomme 5 liters dunker til bruk med opplagspressenninger har blitt vanskelig å finne. Nokon i Stavanger området som har gode tips på kor en framleis finn slike? Sitter litt langt inne å kjøpe nye tomme dunker, av reint prinsipp😅 I restavfallsdunken i havna til Stavanger Motorbåtforening i Hillevågsvannet pleier det å ligge en del etter at folk har vinterkonservert. Under Strømsbrua. Sitér dette innlegget Link to post
TåT Svart 12.November.2024 Link til dette innlegget Svart 12.November.2024 Det ser ut til at Biltema har spyleveske på plastkanne. Da kan du jo kjøpe slike og henge de rett på båten uten å bekymre deg for frost. Så kan du bruke spylevesken til våren. https://www.biltema.no/bilpleie/utvendig-bilpleie/spylervaske/ferdigblandet-spylervaske/ferdigblandet-vindusspylervaske-35-liter-2000051051 Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinskutelaus Svart 12.November.2024 Link til dette innlegget Svart 12.November.2024 Spylevæske "blærer" /myke poser kan helt trygt brukes. Jeg fyller de nesten fulle med vann, men bruker ikke kork. Om det har noe å si eller ikke er mer tilfeldig. Men de fryser tiner og fryser gjentatte ganger iløpet av vinteren uten å sprekke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.