Nybåt Startet 10.November.2024 Link til dette innlegget Startet 10.November.2024 Skulle starte båten idag. Alt som normalt når jeg vred om med lys, men idet jeg trykket på startknappen fikk jeg kun et sekund kinning før strømlyset på dashbordet forsvant og får det ikke tilbake. Finner ingen brudd eller løse koblinger. Er det en sikring jeg ikke vet om? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 11.November.2024 Link til dette innlegget Svart 11.November.2024 Dårlig batteri/ dårlig kontakt. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Fiks Svart 12.November.2024 Link til dette innlegget Svart 12.November.2024 Resultatet av et kjapt google søk på "Yanmar 3HM wiring diagram" Det ser ut som ot det er en 30A sikring på tilførsel til tenningsnøkkenen mellom starteren og første kontakt på kabelstokken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.