joelle Startet 15.Januar.2006 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2006 Da ska jeg belistige rundt min nye luke i forpiken og tenkte da spørre om hva jeg burde bruka for og lime dem sammen. Listene er ubehandlet teak, yta di ska limes på er lakkert finèr. Vanligt tre lim virker ikke har jeg merkt. HAr vart inne på tanken att bruke epoxy Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 15.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2006 Tec7. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 15.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2006 er tec7 transparent eller farvet? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2006 er tec7 transparent eller farvet? Finnes i diverse farger, og transparent. Bruker du brun, synes ikke limfuga i det hele tatt. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Tittin Svart 15.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2006 (redigert) tec7 er som sikaflex men jeg har erfart at det limer bedre. Limer seg til og med på fet plast. (Pioner plast) Det er tilgjengelig i samme farger som Sikaflex! Redigert 15.Januar.2006 av FriDa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 15.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2006 er tec7 transparent eller farvet?Alle sk. Polyurethanebaserte lim (Tec7, Pl400, Sikaflexer, Biltemas Marinelim m.fl.) er fargede. Svart og hvit, men også noen leveres i brunt. Skal du ha et transparent lim som holder ville jeg brukt Epoxy som du selv foreslår. Vær dok klar over at epoxy limfuger som utsettes for sollys vil bli mørke etterhvert. (Ikke UV bestandig) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.