Lazyjack Startet 13.November.2024 Link til dette innlegget Startet 13.November.2024 Hei. Jeg trenger ny sprayhood til min Grinde og ønsker anbefalinger av kalesjemakere i Vestfold. Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart 13.November.2024 Link til dette innlegget Svart 13.November.2024 Jeg kan trygt anbefale Nams Båtkalesjer på Vallø. Kontakt: 33324746 eller 41046311. De er veldig flittige og prisgunstige. Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 14.November.2024 Link til dette innlegget Svart 14.November.2024 Solløkka kalesje i Sandefjord er flink Sitér dette innlegget Link to post
Hekri Svart 14.November.2024 Link til dette innlegget Svart 14.November.2024 Vi har også gode erfaringer med Nams boathood på Vallø. Damen heter Thi, og er som @Martin_ sier, flittig, flink, og ikke dyrest. Vi kjøpte ny kalesje i fjor, og fikk en "gnisse-skade" som var vår skyld. De satt på forsterkninger for en helt hyggelig pris! Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
dennrick Svart 14.November.2024 Link til dette innlegget Svart 14.November.2024 Gikk tilfeldigvis forbi Nams på Vallø da jr var på Flint-cupen for et par år siden, og vi hadde parkert seilbåten på gjestebrygga. Det var lørdag ettermiddag, og jeg gikk inn og spurte om de kunne bytte et vindu som akkurat hadde revnet. De dro litt på det fordi de hadde tenkt til å stenge sjappa. Det endte dog opp med at de tok jobben, og etter en times tid kunne jeg hente den. Jeg betalte litt ekstra for servicen. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.