Mastiff Startet 15.November.2024 Link til dette innlegget Startet 15.November.2024 Jeg er interessert i om noen har faktisk erfaring i Norge med Silic One, veldig gjerne fra Sørlandet. Det ser interessant ut, og for meg som har båten ute hele året, er det greit om jeg kan slippe å få så mye groe som jeg har fått i år. Jeg er vant til å stoffe annethvert år med Seajet 028 (for alubåter), men denne gangen ble det bom. Toppfarten har fra den ble høyttrykksspylt sist gått ned fra 30 til 24 knop, og forbruket ved 20 knop har økt fra 1,2 til 1,6! Smått irriterende, jeg må ha en tur til på slipp i år eller se om jeg får lagt den i elva i et par uker. Men hvis Silic One faktisk fungerer bedre enn Seajet, er jeg veldig for å prøve den! Jeg ser det fins noe som heter Seajet 038 også, kanskje det er mer effektivt for å ha to år? Jeg vil jo helst stoffe sjeldnest mulig, det tar på skuldrene for fruen (mine skuldre klarer ikke stoffingen i det hele tatt). Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 7.Desember.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2024 Er det virkelig ingen som bruker dette? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2024 Nei, men jeg funderer på om jeg skal bruke stoffet på propellen. Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 8.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2024 Jeg har vel ca 6 år med silic one. Østlandet, Trøndelag og nå i Nordland. Ingen planer om å bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Desember.2024 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2024 Ligger du i sjøen hele året? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.