Jump to content

Ny kalesje. Hvem anbefales i Arendals området?

JoachimogMalene

Recommended Posts

Takker for tips. Var innom z seil i dag og fikk tilbud på ca 20 000,-  Hansen protection i kr sand står på nettsiden at det vil koste 12500 til vår Risør 30. undersøker litt hva det innebærer av vinduer og glidelåser og slikt. Så får vi se hva vi går for. 

Nå med båtførerbevis

JoachimogMalene skrev On 21.11.2024 at 15.41:

Hansen protection i kr sand står på nettsiden at det vil koste 12500 til vår Risør 30. undersøker litt hva det innebærer av vinduer og glidelåser og slikt. Så får vi se hva vi går for. 

Da er det et røverkjøp, jeg betalte 11k for kalesje til en Rana 17 jeg hadde, også det hos Hansen Protection. 

• 2 uker senere...
On 11/23/2024 at 6:39 PM, Korsfjord said:

Da er det et røverkjøp, jeg betalte 11k for kalesje til en Rana 17 jeg hadde, også det hos Hansen Protection. 

Betalte 18500 for HH på den forrige Askeladden 585,  i 2014 er en ekstra midtdeler på den løsningen, men likevel er det et røverkjøp til 12500!

Når det er sakt er den nesten like fin i duken enda, men lagret inne på vinteren. gikk over sømmene for tre år siden, men holder i flere år enda! Veldig fornøyd med HH, som hadde dobbelt lag

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...