Hanki007 Startet 24.November.2024 Link til dette innlegget Startet 24.November.2024 Hei! Er helt grønn hva gjelder båtmotorer. Har en Yanmar 1GM som jeg forsøkte å starte i går med flere minus grader. Virker som om en isprop eller noe lignende kom farende enten i eksos eller motor da den startet. Kom en sånn vann møter vann frese lyd. Skrudde av med en gang. i dag ser jeg at det lekker vann fra et hull i motoren. Er en liten propp som har løsnet. Se bilder. Noen som har en formening om dette blir dyrt og hva som har skjedd? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.November.2024 Link til dette innlegget Svart 24.November.2024 Såkalt frostplugg, egentlig for å få ut støpesand den gangen motoren ble støpt. Jeg ville kjøpt ny plugg og banket den inn. Udramatisk sånn i utgangspunktet. Vet ikke hvor du har båten eĺler hvor kaldt det har vært der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.