Jump to content

Rørfeste til ekkoloddsvinger - har det noe for seg?

Mastiff

Recommended Posts

• 6 måneder senere...

@abbor Nå er endelig båten på slippen og jeg kan montere svinger i helga. Jeg ser at Garmin anbefaler 1 cm under nivået i plan med bunnen på alubåter som min. Er det noe du også vil støtte? Og jeg skal etter ditt råd i denne tråden sette den på styrbord side, ikke babord, der den gamle står (den gule ringen). Men så er det noen "planingsterskler" som går under båten. Jeg har et bilde her, hvor jeg kan tenke meg at det vil være best å montere den. De to ringene er planingstersklene, mens den røde firkanten er der jeg tror jeg må montere greia, sånn omtrent midt mellom dem. Ser det fornuftig ut? Jeg tror den kommer for nær motoren hvis jeg går på motsatt side av spylepumpa. Men jeg kan også montere den på undersiden av plattformen til spylepumpa, tror jeg, er det bedre? Det er litt lenger mot midten av båten. Da kan jeg bare noen syrefaste skiver som mellomlegg for å få braketten i vater og ned i riktig høyde og så bruke braketten til å skrå den litt nedover.

image.png.ae9f3b3fa437f934fa09758d66db0379.png

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...